Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Καταγράφοντας τα οφέλη




Παρ οτι θέλω να πιστεύω οτι στην χτεσινή μου ανάρτηση που αφορούσε το παιχνίδι του ΑΠΟΕΛ με την Ααλεσουντ έπεσα μέσα και οι αποδόσεις της γηπεδούχου ήταν για κλάματα όπως φάνηκε και απο την ροή του παιχνιδιού,εν τέλη με το 2-1, δεν πληρώθηκα το στοίχημα μου αλλά και ούτε έχασα καθώς λόγω του +1 Ασιατικού Χαντικαπ υπέρ της Ααλεσουντ,το ποντάρισμα μου επιστράφηκε στο ακέραιο και το συγκεκριμένο στοίχημα θεωρείται άκυρο και ως μη γενόμενο.
Η απόδοση του 2.50 του συγκεκριμένου bet ήταν πάντως καθαρό value ,καθως πρίν αρχίσει το ματς, η bet365 εριξε την απόδοση απο το 2.50 που το έπαιξα στο 2.10 (!) μετακινώντας και εκείνη την γραμμή του συγκεκριμένου ματς,απο -1,5 σε -1 γκόλ.
Ας κλείσω αυτήν την παρένθεση για το χτεσινό μπετ και ας πάω σε κάτι αλλο που αφορά την καταγραφή του στοιχηματικού μου παιχνιδιού αλλά και την δημόσια έκθεσή του ,μέσα απο τις σελίδες αυτού εδω του μπλόγκ.
Δεν θα μιλήσω για τα κερδοφόρα μέχρι στιγμής αποτελέσματα των στοιχημάτων μου ,καθώς είναι ακόμα πολύ νωρίς για να βγάλω κάποια συμπερασματα και να τα αναλύσω και βέβαια έχω πλήρη συναίσθηση οτι αυτό το διαστημικό 42.50% του yield,δεν είναι και ιδιαίτερα φυσιολογικό και αναμένω κάποια στιγμή να πέσει σε ποιο γήινα επίπεδα (ας ελπίσω να τρενάρει βέβαια όσο γίνεται :) )  αλλά θα μιλήσω για τα οφέλη που ήδη αποκομίζω σαν παίκτης μεσα απο την δημόσια έκθεση και καταγραφή των πονταρισμάτων μου.

Πρώτα απο όλα βελτίωσα το επίπεδο ενασχόλησης μου με τα μάτς που έχω κάνει αρχικά διαλογή μέσα απο τους αριθμούς μου.Ενω στο παρελθόν μια επιφανειακή αναζήτηση πληροφοριών μου ήταν αρκετή,πλέον τωρα που δημοσιεύω το παιχνίδι μου,εμβαθύνω λίγο περισσότερο όσο αφορά την διασταύρωση των όποιον αγωνιστικών νέων αλλά και στην αναζήτηση πολλάπλών πηγών πληροφόρησης σε σχέση με τις 2-3 παραδοσιακές μου,που ήταν αποκλειστικά εγχώριες.

Πραγματικά πλέον κάθε μάτς που παίζω και δημοσιεύω στο παρών μπλογκ, έχει «ξεζουμιστεί» τόσο απο πλευράς αριθμών αλλά και εκεινων των νέων που εγω προσωπικά αξιολογώ ως σημαντικά.

Ενα πρώτο αποτέλεσμα αυτής της παραπάνω ενασχόλησης ,ήταν η αυξημένη επιλεκτικότητα στα πονταρίσματά μου,όσο αφορά την ποιότητα των επιλογών μου.
Μεχρι στιγμής θετικότατο γεγονός αυτό,καθώς εχω γλυτώσει χρήματα απο την αποφυγή πονταρισμάτων σε αγώνες που δεν πληρούσαν τα αυστηρότερα πλέον κριτήρια επιλογής μου και που στο παρελθόν πιθανόν θα πονταριζόντουσαν  λόγω ποιο χαλαρών κριτηρίων επιλογής που είχα τότε.

Ενα 2ο θετικό της δημόσιας έκθεσης των πονταρισμάτων μου απο αυτό το ιστολόγιο,είναι πως επιτέλους μπαίνω στον κόπο να κάνω λεπτομερή καταγραφή του στοιχηματικού μου παιχνιδιού, χωρίς να τα παρατήσω,καθώς και μόνο με την ιδέα οτι κάποιος κόσμος με παρακολουθεί μου δίνει κάποιο έξτρα κίνητρο να συνεχίσω να το κάνω.
Στο παρελθόν είχα επιχειρήσει κάτι ανάλογο (οχι δημόσια βεβαια), αλλα γρήγορα βαρέθηκα και το μοναδικό αποδεικτικό στοιχείο,για το αν ήμουν θετικός ή αρνητικός ήταν το balance των λογαριασμών μου στους μπουκμεηκερς.

Ετσι λοιπόν 2 σημαντικότατα οφέλη σε παικτικό επίπεδο καταγράφω ήδη μέσα απο αυτό το μπλογκοεγχείρημα.Αυτό σύνοδεύεται μεν απο κερδοφορία και στα χρήματα,αλλά όπως είπα και ποιο πάνω δεν έχω αυταπάτες και θεωρώ οτι οι αριθμοί μου είναι υπερβολικοί για να συνεχιστούν μακροπρόθεσμα.
Αν μετα απο 200 μπετς στο τέλος του χρόνου καταφέρω να διατηρώ ένα yield της τάξεως του 15% ,θα είμαι τρις ευτυχισμένος.

Στην συνέχεια της μέρας τώρα,εχω σκοπό να ασχοληθώ με τα σημερινά παιχνίδια μέν αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως αν δεν βρώ κάτι που να το θεωρώ εξαιρετική ευκαιρία απο πλευράς αξίας,δεν θα μπω στον κόπο να κάνω κάποιο ποντάρισμα.
Καλημέρα σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου